کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316347 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان درج محتواهای پینترست در Word و OneNote

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران می توانند محتواهای پینترست را در Word و OneNote آنلاین درج کنند.

OneNote Word پینترست Pinterest Word مبتنی بر وب

این شرکت معتقد است که این ویژگی برای دانش آموزان و محصلانی که به دنبال کشف مواد آموزشی دیجیتالی هستند فوق العاده خواهد بود. به علاوه، مایکروسافت اعتقاد دارد که Pinterest Pins با یکی از ویژگی های OneNote همخوانی دارد به همین دلیل آن را به این برنامه نیز افزوده است.

بر این اساس از امروز، شما می توانید URL یکی از محتواهای پینترست را در صفحات Word یا OneNote مبتنی بر اینترنت درج کنید و همچون دیگر فایل های چند رسانه ای شاهد نمایش آنها در دو برنامه نامبرده باشید.

OneNote

OneNote Word پینترست Pinterest Word مبتنی بر وب

برای اینکه ببینید چگونه می توان در OneNote محتواهای پینترست را اضافه کنید، فایل ویدیویی زیر را مشاهده نمایید. شما می توانید صفحات، قسمت ها و یا حتی یک فایل کامل و مملو از محتواهای پینترست بسازید. این ویژگی برای OneNote نصب شده در ویندوز 10، مبتنی بر وب، macOS، iPadOS، اندروید و OneNote 2016 در دسترس قرار دارد.

Word مبتنی بر وب

OneNote Word پینترست Pinterest Word مبتنی بر وب

در این گیف می توانید نحوه کپی کردن محتوای پینترست را در Word مبتنی بر وب ببینید. این ویژگی فعلاً در همین نسخه از Word پشتیبانی می شود.

گویا مایکروسافت به تازگی روابطش را با پینترست تقویت کرده به طوری که اخیراً قابلیت همگام سازی Collections مایکروسافت اج را به پینترست افزوده و جدیداً شایعاتی به دستمان رسیده که کمپانی مالک ویندوز قصد خرید شبکه اجتماعی نامبرده را داشته است.

در پایان اشاره کنیم که پینترست یک شرکت دارای سهامی عام به ارزش 50 میلیارد دلار است که در سال 2020 توانست برای نخستین بار از زمان راه اندازی رکورد 100 میلیون کاربر فعال ماهانه را به ثبت برساند و حالا بیش از 450 میلیون کاربر فعال ماهانه از سرتاسر جهان دارد.

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48602 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/09 تعداد مشاهده: 2195
سافت گذر